dimarts, 14 de febrer del 2012

ADÉU A LA VIDA SEDENTÀRIA


Avui us parlaré de tres esports, no dels que més m'agradaria fer però si dels que he practicat i m'agraden:

FUTBOL
L'únic esport que practico actualment és el futbol. No tinc gaire temps per a mi i suposo que és un dels que ocupa menys temps. Entreno 5h a la setmana i jugo partit els dissabtes. La veritat es que m'ho passo molt be fent futbol, ja que hi ha molt bon ambient a l'equip i les jugadores són molt simpàtiques.

PATINATGE
Encara que no està catalogat com un esport, molta gent pensa que el patinatge si que n'és d'esport. Ara per ara, no el practico però de petita vaig estar anant a competicions i sincerament m'agrada bastant.

BUSSEIG
Un esport que és extremadament agradable, amb el qual trobes una satisfacció interior que jo trobo que en cap altre esport es pot estar igual. Si, parlo del busseig, aquesta activitat relaxant i emocionant. Per a molts pot semblar avorrit, però és molt fàcil parlar d'una cosa que mai has provat. Tots els estius practico aquest esport. Bueno, exactament no és això el que faig, jo faig pesca submarina. No s'utilitzen bombones i es necessiten un bons pulmons i aconseguir la màxima relaxació per aguantar més temps sense aire.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada